reede, 6. jaanuar 2017

Grooming

Juhtus selline lugu, et mõni päeva tagasi märkasin Facebooki lõputus infovoos kuulutust, et veel on soovijatel võimalik liituda novembris alanud groomijate baaskoolitusega. Koolitust viib läbi Helen's Petcare Helen Kuleša. http://helenspetcare.eu/
Ohh, mõtlesin mina, äkki see võiks mulle sobida? See oleks oskus. Oskus osata mingit tööd ja ise päriselt midagi teha. See võiks olla võimalus oma oskustega ka veidi kõrvalt teenida..... jne jne.
Järgnevatel päevadel ei andnud see mõte mulle asu. Groomeri töö pakuks mulle võimaluse veeta ehk ühel hetkel oma päevad loomade seltsis nendega suheldes. Pean tunnistama, et ausalt see meeldiks mulle palju rohkem, kui inimestega suhtlemine. Ei, mul ei ole midagi inimeste vastu. Lihtsalt ma eelistaksin natuke väiksemas koguses, kui seda peab tegema üks müügiesindaja.
Surfan nüüd internetis ja otsin infot groomeritest ja nende tööst. Olen saanud aru, et see töö on väga vastutusrikas ja ka raske  ning nõuab hulgaliselt kogemusi ja teadmisi. Kuid nad on õnnelikud need groomerid! Kõikidel fotodel on need inimesed väga õnnelikud!!! Oh, kuidas ma ihkaks teha sellist tööd, mis paneks silmad sedasi särama. Mõtlen ikka ja jälle. Kas see võiks olla minu jaoks? Kas see on see, mida otsin? Kursus on kallis. Minu jaoks kohe väga kallis. Kas ma saan olla nii egoistlik ja oma niigi napist pereeelarvest seda endale lubada? Kaudselt ma muidugi teen seda oma pere jaoks.. ja enda jaoks.
Igatahes olen nüüd maksnud ära osalustasu ja saanud esimesed ülesanded. Järgmisel nädalal kohtun meie grupiga ja juhendajaga Pet Citys. Väga põnev on ja hirmutav ka. Mis edasi saab?
Ootan põnevusega praktilisi töid, et jõuda arusaamisele, kas groomeri töö võiks olla mulle sobib või tüdinen  taaskord...

Pilt pärineb internetist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar