laupäev, 10. detsember 2016

Laulasmaa Spa Hotell


Imeline paik siinsamas pea-aegu kodus. On nii, et elan sellele väga ligidal, ometi ei ole ma varem sinna siiski sattunud. Sel sügisel aga on õnnestunud neid külastada juba kahel korral.
Fantastiline toit, lõõgastavad saunad ja basseinid ning kõike unustama panevad hoolitsused.
Lasnamäel üles kasvanuna ja iganädalaste kohustuslike vannitamiste kogemusega, ei ole võibolla vaid mulle mõistetavatel põhjustel vann just minu lemmik. Seetõttu ei olnud mul ka toniseeriva apelsini vanni hoolitusele minnes erilisi ootusi. Võin öelda, et tihti olen saanud ebamaiselt mõnusa emotsiooni osaliseks just ilma mingeid ootuseid omamata. Nii juhtus ka nüüd. Ei midagi erilist, oma lihtsuses oli see vann ilmselt fantastiliseim minu seniste vannikogemuste seas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar